Wciśnij enter, aby wyszukać, lub esc, aby zakończyć.

© Prolink.pl
Mateusz Mazurek w Narzędzia, Pozycjonowanie

Prolink – giełda linków z potencjałem

Pod koniec ubiegłego roku miała miejsce premiera giełdy linków Prolink. Jest prosty system, którego zadaniem jest pośrednictwo w sprzedaży i kupnie linków tekstowych na stronach internetowych.

Uwaga: Poniższy wpis jest już nieaktualny. Prolink niestety nie przetrwał próby czasu zarówno pod względem skuteczności w SEO, jak i od strony biznesowej. Polecam za to przeczytanie wpisu o content marketingu.

Zasada działania jest prosta:

  • Jestem właścicielem strony internetowej – dodaję ją do Prolinka i otrzymuje wynagrodzenie (pieniądze – nie punkty) ze sprzedaży linków na mojej stronie.
  • … lub …

  • Chcę kupić linki na ciekawych, wartościowych stronach internetowych – rejestruję się w Prolinku i kupuję

Przetestowałem system zarówno od strony wydawcy i reklamodawcy i mogę stwierdzić, że pomysł i wykonanie wygląda bardzo obiecująco. Zarówno kupowanie linków, „podpinanie” własnej strony, jak i codzienna praca z systemem nie powinna sprawiać najmniejszych problemów.

Oczywiście jak każdy start-up, system ma jeszcze wiele drobnych niedociągnięć, ale sądzę, że droga do sukcesu tego narzędzia jest prosta i przy zaangażowaniu jego właścicieli, ma duże szanse odnieść sukces na Polskim rynku.

Moim zdaniem brakowało w Polce takiego systemu, który działałby na większą skalę, więc uważam ten system za strzał w 10.

Oto moje rady dla twórców:

  1. Słuchać klientów i rozwijać system od strony technicznej
  2. Pozyskiwać „dużych”, ciekawych wydawców (blogerów, serwisy tematyczne, portale)
  3. Pozyskiwać „dużych”, ciekawych reklamodawców

Wszystkich zainteresowanych zapraszam do rejestracji (link partnerski) i przetestowania systemu „na własnej skórze”.

Twórcom systemu życzę natomiast samych sukcesów.
Oby więcej takich start-upów w branży SEO!

Powyższy wpis nie jest sponsorowany. Zamierzam raz na jakiś czas na blogu opisywać ciekawe start-upy z tematyki SEO / SEM, więc zapraszam ich twórców do kontaktu :-)

Fot. © Prolink.pl
Komentarze

1 komentarz

Adam

A ile mozna zarobic? Tak szacunkowo z malego bloga?


Skomentuj

Mateusz Mazurek

Pasjonat internetu zajmujący się pozycjonowaniem od 2004 roku, a od 2006 świadczący usługi SEO dla klientów. Żywo zainteresowany tematyką IT, biznes, e-commerce, usability, analityką internetową i pokrewnymi.