To jest archiwum bloga MateuszMazurek.pl. Ten blog nie jest już przeze mnie rozwijany, ale zostawiam jego treść, bo część wpisów jest ponadczasowych i nadal aktualnych. Miłej lektury 🙂
"E-commerce"
Zakupy Google – większe możliwości reklamy sklepów
Nie tak dawno temu (w listopadzie 2013 r), po kilkumiesięcznych testach, Google uruchomiło nową możliwość promocji w wynikach wyszukiwania dla sklepów internetowych. Zakupy Google – bo o nich mowa – zadomowiły się w kraju nad Wisłą, a coraz większa rzesza świadomych właścicieli sklepów internetowych wykorzystuje w pełni tę możliwość płatnej reklamy swoich produktów.
Rich Snippets, czyli jak wycisnąć więcej z wyszukiwarki
Dziś parę słów o Rich Snippets, czyli wynikach rozszerzonych w wyszukiwarce Google. O tym co to jest, na czym polega oraz jak można wykorzystać Rich Snippet na stronach internetowych.
Nazewnictwo kategorii i produktów w sklepie a SEO
Przy budowaniu i optymalizacji sklepu internetowego niezmiernie ważnym elementem jest odpowiednie nazewnictwo kategorii, podkategorii jak i samych produktów w sklepie. To właśnie dzięki odpowiedniej optymalizacji sklepu pod kątem SEO, jak i prawidłowemu nazewnictwu kategorii, podkategorii i produktów w sklepie, można łatwo pozyskać wartościowy ruch z tzw. długiego ogona (long tail).