© Nomad_Soul - Fotolia.com
Mateusz Mazurek w E-commerce

Zakupy Google – większe możliwości reklamy sklepów

Nie tak dawno temu (w listopadzie 2013 r), po kilkumiesięcznych testach, Google uruchomiło nową możliwość promocji w wynikach wyszukiwania dla sklepów internetowych. Zakupy Google – bo o nich mowa – zadomowiły się w kraju nad Wisłą, a coraz większa rzesza świadomych właścicieli sklepów internetowych wykorzystuje w pełni tę możliwość płatnej reklamy swoich produktów.

Czytaj dalej
© momius - Fotolia.com
Mateusz Mazurek w E-commerce, Pozycjonowanie

Nazewnictwo kategorii i produktów w sklepie a SEO

Przy budowaniu i optymalizacji sklepu internetowego niezmiernie ważnym elementem jest odpowiednie nazewnictwo kategorii, podkategorii jak i samych produktów w sklepie. To właśnie dzięki odpowiedniej optymalizacji sklepu pod kątem SEO, jak i prawidłowemu nazewnictwu kategorii, podkategorii i produktów w sklepie, można łatwo pozyskać wartościowy ruch z tzw. długiego ogona (long tail).

Czytaj dalej